E İmza Başvurusu Nasıl Yapılır?

 


Öncelikle e imza başvuru hakkında İç İçişleri Bakanlığının resmi internet sitesinde bir yönerge olduğunu belirterek başlayalım. Yalnız bu yönergeyi biraz daha basit bir şekilde anlatmak için şu noktaların altını çizmekte fayda bulunmaktadır. Öncelikle elektronik imzaya başvuru yapmak için Kamu SM’den gelen “başvuru parolası” başlıklı e-postayı açın. Ardından karşınıza gelen ekranda kullanıcı girişi linkine tıklayarak başvuru sayfasına giriş yapın.

Sonraki ekranda ise başvuru formu ve diğer sorulan soruları cevaplayarak giriş işlemlerinizi tamamlayın. Aslına bakılırsa e imza başvuru ve işlemlerin bu kadar kolay olduğunu ve sadece bir form doldurarak işlemlerin tamamlanmasının yeterli olduğun belirtebiliriz.

E İmza Nedir?

Teknolojinin gelişmesi ile birlikte hemen hemen pek çok farklı konu başlığında artık elektronik olarak işlemler yürümektedir. Bu sebeple elektronik olarak oluşturulan tüm belgelerin sahibinin doğrulanması için de e imza dan destek alınması büyük bir önem arz eder. Bu bakımdan e imza prosedürlerine uyularak imza işlemlerinin tamamlanması ve buna göre bir yol haritasının çizilmesi için sadece gerekli aşamaları tamamlayarak işlemlerinizi nihayete erdirmeniz mümkün olmaktadır. Bu konuda daha detaylı bilgi sahibi olmak ve farklı konu başlıklarına hızlı bir şekilde ulaşmak için sizin adınıza hazırladığımız internet adresimizi ziyaret etmeniz yeterli olacaktır. Yılların verdiği deneyim ile elektronik imza başta olmak üzere pek çok bilgiye adresimizden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar